Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Kegembiraan

Tarikh: 18 November 2019

Kegembiraan.
Ni lah kegembiraan saya. Saya pergi hiking dekat Bukit Batu Putih, Port Dickson. Cantik sangat pemandangan. Tapi, sebelum nak sampai naik atas, memang sangat mencabar. Ye lah, nak kena naik ikut celah-celah batu curam. Gayat sangat rasa. Macam diambang kematian lah hahaha. Tapi at the end, dapat tengok view Blue Lagoon, rasa puas hati sangat. Memang berbaloi. Nanti kalau nak pegi hiking, Bukit Batu Putih ni salah satu destinasi yang terbaik yang korang boleh try hike. Serius, tak tipu.


Posting saya di Facebook


Posting saya di Twitter



No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...