Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Kelegaan

Tarikh: 18 November 2019

Kelegaan.
Apa yang membuatkan korang lega? Macam aku, aku lega sebab banyak assignment aku yang dah siap hahah. Mau tak lega, korang tengok la senarai yang ada dalam gambar tu. Banyak kan. Senarai tu baru sebahagian daripada tugasan yang perlu disiapkan. Belum masuk lagi yang tidak ditulis dalam senarai MashaaAllah aura dia, lain macam hahha. Tapi ni lah hakikat yang perlu ditempuhi. Belum lagi masuk PITA dan sebagainya. Tahanlah labu.
Sibuk punya hal, sampai terpaksa uninstalled tau PUBG.



Alhamdulillah, Prof. like.


Gambar atas ni ialah posting saya dalam Facebook.



Ni pulak posting dalam twitter.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...