Saturday 21 December 2019

BBM3410SATU2019: Tempat

Assalamualaikum semua.

Harini aku nak senaraikan semua tempat yang aku dengan kawan-kawan sekumpulan aku pergi untuk buat videi dan ambil gambar sepanjang kelas Multimedia.

1. Kolej 12
2. Astaka Morocco, Putrajaya
3. Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi
4. Fakulti Ekonomi dan Pengurusan
5. Fakulti Sains
6. Dewan Besar, UPM
7. Restoran Khadijah, Sri Serdang
8. Lorong di Sri Serdang
9. Padang Kawad, UPM
10. Black Box Theater, FBMK
11. Perpustakaan Sultan Abdul Samad

1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...