Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Keberkatan

Tarikh: 25 November 2019

Keberkatan
Apa yang korang faham mengenai keberkatan? Adakah keberkatan ni bertumpu pada duit? Sebenarnya keberkatan ni bergantung pada banyak benda. Bagi saya, rezeki yang abah saya cari adalah satu keberkatan. Abah yang dah bersusah payah bertungkus lumus bekerja hanya semata-mata nak menyara kami sekeluarga. Di bawah ni gambar abah masa muda-muda. Saya pun masih kecil. Mungkin dalam 5 ke 6 tahun. Handsome kan abah hahaha. Dulu jadi buruan wanita tau. I love you abah.


Alhamdulillah, Prof. like siap kasi komen lagi.


Ni posting saya dalam Facebook.


Tengok ramai jugak yang komen.


Posting saya dalam Twitter






No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...