Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 14 (TRAGEDI DAN SERAM)

Assalamua’laikum dan salam sejahtera.

LINK: https://youtu.be/SQWfoL_nUF4

Ha, harini aku nak cakap mengenai video seram dan tragedi. Kisahnya macam ni. Kumpulan aku haritu tanpa sengaja dah buat video tragedi melalui video fokus cota. Jadi, untuk video kali ni, kami just buatkan sekuel untuk video fokus haritu.




Video kali ni, aku bukan lagi cameragirl macam video fokus. Aku berubah jadi hantu pulak yang mengacau hidup penjenayah yang bunuh dalam video fokus. Kawan-kawan aku yang handle props ni pun make upkan lah hantu-hantu pakai bedak sejuk dan campuran tepung dengan sirap. Perh, macam zombie Kampung Pisang betul.





Scene aku mengacau orang ni masa dua orang penjenayah duduk dalam kereta. Jadinya, dengan bakat aku yang selalu tengok movie-movie seram ni, aku pun pusing-pusing sikit kepala aku dalam kereta tu sampa dua penjenayah tu terkejut. Bila tengok balik video scene aku tu, yes, aku sendiri takut.
Rasa takut dengan diri sendiri lah pulak. Mau taknye. Dengan muka penuh bedak and darah tiruan, kepala tutup dengan kain batik lepastu gelek-gelek kepala macam hantu lapar. Memang aku nyesal buat macam tu hahaha. Nak tengok rupa aku macam mana? Korang tengoklah video kami ye.



1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...