Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 11 (VIDEO FOKUS)

Tarikh: 1 Disember 2019

Assalamualaikum semua. Harini aku nak cerita sikit pasal video fokus yang group aku siapkan. Kumpulan aku pilih cota sebagai benda yang nak difokuskan dalam video. Nak tau coti tu apa? Nah, view dulu video bawah ni..


Alkisahnya, kumpulan kami buat kisah pembunuhan yang menggunakan cota sebagai senjata membunuh. Dalam video ni, aku ditugaskan sebagai cameragirl. Jadinya, aku rakam dari permulaan sampai habis cerita. Yang menjadinya mayatnya 4 orang. Mula-mula kami rakam sebelah rumah Melayu dekat FBMK tu. Then, sebeah malam pulak kami beralih dekat pondok dekat kawasan kelas Falimbani.

Memang nicelah view dia. Sirap memang banyak digunakan sebagai darah. Bergelempangan member-member aku yang jadi mayat tidur atas kotak je. Kebetulan, Dr. Syahril ada. Dia pesan, jangan main-main sangat area pondok tu malam-malam sebab keras dan jadi laluan utama hantu-hantu. Arhhh.. Kitorang dah tak peduli. Kitorang shoot sampai siap then balik kolej masing –masing. Nak dijadikan cerita, salah sorang groupmate aku cakap, dia dengar bunyi suara budak nangis malam tu area kitorang shoot. Nah, meremang bulu roma aku.


Apa pendapat korang? Pernah nampak ha nun ta wau ke? Hehehe.


1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...