Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 12 (VLOG TEMU BUAL PENSYARAH)

Tarikh: 14 Disember 2019

Assalamua’laikum dan salam sejahtera.
Harini, aku nak kongsikan mengenai satu wawancara yang kumpulan aku buat.

Wawancara ni sebenarnya mengenai penggunaan multimedia dalam pengajaran. Mulanya, kami pilih Datin Dr. Hasnah. Bila dah siap shot, balik bilik, tengok-tengok ada masalah teknikal yang tak boleh diampunkan. Jadi, kami decide untuk retake video ni. Nak dijadikan cerita, aku contact SV PITA aku merangkap ayah kesangan acewah untuk PITA lah. Aku minta kebenaran beliau untuk ditemubual. Nak tau sapa? Mestilah Prof. Madya Dr. Adi Yasran bin Abdul Aziz. Dr. Adi ni crush aku tau dari semester 2 lagi sejak dia mengajar subjek Fonetik dan Fonologi. Wah, nasib baik Dr. Adi on ja masa ditemubual.

Ni videonya. Korang tengoklah.



Best sebenarnya temubual Dr. Adi ni. Bilik dia luas, dan dia sanggup kemaskan buku-buku dia semata-mata untuk kami shooting. Buku-buku Dr. Adi memang banyak. Satu benda yang aku suka pasal Dr. Adi ni, dia lemah lembut. Maksud aku, tutur kata dia lembut, tak kasar. Bukan nak cakap Dr. lain tak lembut. Tapi entahlah, aura dia MashaaAllah hahaha. Jadi, lepas korang tengok video temubual tu, apa pendapat korang? Betul tak aku cakap Dr. Adi lemah lembut orangnya? Jawab…



1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...