Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 10 (VLG KONVOKESYEN UPM 2019)

Tarikh: 24 November 2019

Hai semua. Nah, view dulu video bawah ni…


Okay, setelah berminggu group kami puas menari dalam video one shoot, jadinya kali ni kami ditugaskan pulak untuk record video vlog konvokesyen di UPM. Alkisahnya, aku dengan Dayah volunteer nak ambilkan video untuk part opening video. Nama ja opening tapi bukan senang tau nak buat. Jadinya, kitorang pinjam moto Nurul (classmate). Pagi-pagi hari lagi, kitorang berdua dah mula shooting. Yang tukang bawak motonya Dayah. Aku duduk belakang sambil rakam video, sambil bercakap untuk video. Kami shoot dari kawasan pintu gerbang dekat dengan stadium UPM, menuju ke kawasan kolej serumpun sampailah masuk dalam FBMK.


Masa Dayah tengah bawak moto dekat kawasan pintu gerbang tu kan, aku dah ketar-ketar atas moto pegang kamera fon. Mau tak ketarnya bila naik bonggol sebelah pondok gat. Dah tu, aku dah tak kisahkan orang nak mengata aku bahayakan diri sendiri sebab pegang fon atas moto. Kau tau tak bahaya? Hahaha. Kami pun lalulah jalan yang dekat dengan bangunan TNCPI tu. Kebetulan, Dayah bawak moto tengah jalan then slow pulak tu. Ha eloklah dengan aku pegang fon waktu tu. Memang kena honlah cerita dia. Malu betul. Tapi apa2 pun, memang seronoklah sebab dapat jadi cameragirl. Salah sorang pelajar yang groupmate aku temubual ialah Encik Akmal, tutor kelas Multimedia kami. So, enjoylah tengok video kami ni.



1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...