Saturday 2 November 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalamua'laikum semua.

Saya akan kongsikan kepada semua tugasan terbaru dalam kelas Prof. Normaliza iaitu 44 gambar flat lay makanan. Walaupun agak perit untuk disiapkan. Biasalah saya buta IT, kayu pulak tu nak mengambil gambar. Haha. Tapi, Alhamdulillah, segalanya berjaya disiapkan dengan baik. Terima kasih kepada Prof., kerana apa yang saya tidak pandai lakukan akhirnya berjaya disiapkan. Jom tengok video saya. Klik link youtube di bawah ya. Jangan lupa view, like dan subscribe. Terima kasih. Hehe

https://youtu.be/ZrWBYM7b9DY


Ini merupakan sebahagian daripada gambar yang telah saya ambil. Untuk lebih banyak gambar lagi boleh tonton video saya.




 Buah plum yang dijadikan objek pertama dalam tugasan ini. Diambil di Gazebo Kolej Mohamad Rasyid.
 Dikeluarkan cawan antik mak dari almari. Demi tugasan.

Gambar di sebalik tabir. Mujur dibantu adik-adik di rumah.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...