Monday 21 October 2019

BBM3410Satu2019: Intagram Minggu 6

Hai semua. Hari ini saya akan bercerita sedikit sebanyak mengenai kisah minggu ni yakni minggu ke-6 kuliahIni merupakan gambar saya ketika membuat pembentangan dalam kelas Dr. Norazlina. Terinspirasi daripada kursus kahwin yang telah saya sertai beberapa minggu lalu, jadi kumpulan kami bersepakat untuk bercerita serba sedikit mengenai prosedur perkahwinan dalam Islam. Nampaknya, memang audiens tidak tidur semasa pembentangan kami. Biasalah, bab perkahwinan siapa yang tak suka kan. 😇

Gambar kedua ni sebenarnya diambil dari tingkat dua bangunan kolej 14 sebenarnya. Nampak kegigihan saya di situ untuk duduk di tebing bangunan kononnya mahukan gambar yang seperb. Tapi nampaknya mungkin angle tak menjadi. Ya, saya lebih takutkan prof daripada takutkan gayat. 😱

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...