Monday 16 December 2019

BBM3419SATU - Video 7 (Oneshot) (Temberang)

Tarikh: 9 November 2019

Assalamua’laikum dan salam sejahtera.
Hari ini aku nak kongsikan kepada anda semua mengenai video one shot one layer. Nah, tekan link bawah ni.


Video one shot one layer ni sebenarnya lebih kurang music video lah. Kiranya, penyanyi akan menari atau berlakon sekali dengan penari atau pelakon later. Mostly, diorang akan menari.

Jadi, kumpulan aku pilih lagu Temberang, nyanyian Ayda Jebat. Dalam video ni, Aenitan jadi penyanyi. Dia pakai kostum harimau wei hahaha. Dasyat kan. Aku pulak jadi penari latar. Korang penah tengok tak music video lagu Temberang. Hurm, ni part tak boleh tahan. Kitorang menarilah macam yang ditarikan dalam video sebenar nyanyian Ayda Jebat. Memang malu sungguh tapi apa aku boleh buat? Layan je lah hahah. Nak tahu kitorang menari yang sampai satu kelas gelakkan tu macam mana? Nah tengoklah sendiri. Aku tak sanggup nak cerita dah.



No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...