Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Ibu

Tarikh: 25 Oktober 2019

Assalamualaikum semua.
Harini saya nak cerita sikit mengenai perbualan lucu saya dengan mak saya. Gambar di bawah ni lah mak saya yang saya sayang. Nampak garang kan muka mak saya. Sebenarnya muka ja garang tapi orangnnya happy go lucky tau. Orang selalu cakap 'mak kau garang la dina'. Eleh, korang tak kenal, korang cakap la garang.

Kisahnya macam ni, mak call saya.

Mak: Anak mak dah makan ka ni?

dan bla bla bla... Sampai satu tahap, mak cakap, okaylah, mak nak tidur dulu, mana tau bangun pagi mak kurus. Ermm ermm..

Tak pa lah mak, tidurlah hahha.


I love you mak

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...