Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 15 (One Shot Three Layer - SAYA TAHU)

Tarikh: 13 Disember 2019

Assalamua’laikum semua. Bertemu lagi dalam blok Irdina Ramzi!

Jadi, harini aku nak vceritakan sikit mengenai video one shot 3 layer lagu Prof. yang bertajuk Saya Tahu. Sebenarnya, dalam video kali ni, aku jadi penyanyi tau. Nak tau aku nyanyi macam mana, korang kena viewlah video kami. Nah link : https://youtu.be/aWSA5-fvdMs

Jangan lupa view, like dan subscribe ye.





Jadi penyanyi memang best tau. Tapi mencabar pun ada. Waalaupun lirik lagunya tak panjang pun. Mungkin nervous kut sampai aku asyik lupa je lirik. Sian kawan-kawan yang kena retake video. Kami buat video ni dekat Restoran Siti Khadijah dan lorong belakang kedai dekat dengan KFC Sri Serdang.



Lagu Prof. ni sebenarnya mengenai budak cacat atau lebih tepat lagi budak autisme. Masa mula-mula menghayati lagu tu kan, aku jadi sebaklah. Sebab lagu dia sedih. Nak nangis pulak rasa. Tapi, pengalaman menyanyi depan ramai orang dalam restoran tu memang terbaiklah. Sebab aku tak pernah buat benda gitu seumur hidup aku. Paling elok pun nanyi dalam tandas je feeling sorang-sorang. Kali ni, aku menyanyi depan pakcik-pakcik makcik-makcik yang aku tak kenal. Berlagak artis kejap hahaha. 


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...