Monday 16 December 2019

BBM3410SATU: KALENDAR

Assalamualaikum semua.

Ha, menjelang tahun 2020 yang bakal tiba tak lama lagi ni, aku nak share sikit mengenai kalendar yang aku berjaya hasilkan dalam kelas Multimedia dalam Bahasa melalui Photoshop. Mula-mula memang rasa susah nak buat. Dalam banyak-banyak editing software, Photoshop yang aku rasa susah. Kalau apps lain kan, senang ja aku godek. Tapi Photoshop ni aku jadi blur. Lama-lama bila dah reti, hai rasa seronoklah pulak ye buat kalendar ni.

Ni akulah sebagai pemilik kalendar hehehe

Muka depan kalendar


Januari lagi dah bodek Prof. hahaha

Februari

Mac

April

May

Jun

Julai

Ogos

September

Oktober

November

Disember


Cantik tak kalendar aku? Hahaha

1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...