Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Swafoto Bersama Prof

Tarikh: 2 Disember 2019

Hai semua, saya nak tunjukkan gambar Prof. kesayangan semua. Ni lah Prof. Normaliza. Cantik kan. Prof memang kelakar. Kulit cantik, putih, aisy kalah anak dara.



Sebenarnya bukan senang tau nak bergambar dengan Prof. sebab Prof. sibuk. Jadinya, pagi-pagi lagi saya dah naik bas, cari Prof. dekat fakulti. Alhamdulillah nasib baik dapat jugak selfie.


Prof. like gaiss...


Sebenarnya gambar ni saya terlebih senyum tau. Kembang la sikit hidung tu alkisahnya. hahha. Tengok la Prof. komen, 'hidungku jua' hahahha




No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...