Monday 16 December 2019

BBM3410SATU - FOTOGRAFI 4 (Simpulan Bahasa)

Tarikh: 19 Oktober 2019

Assalamua'laikum dan salam sejahtera semua
Harrini aku nak cerita mengenai tugasan fotografi yang bertemakan simpulan bahasa. Apaapa pun, nah tengok video bawah ni dulu.

LINK: https://youtu.be/TqowvGFnDaE


Dalam video kali ni, aku berpeluang untuk jadi pengarah untuk satu simpulan bahasa iaitu buah hati. Yang menjadi modelnya tu Akmal dengan Mek. Kami ambil gambar ni dekat kawasan rumah Melayu belakang Sanggar FBMK. Memang cantiklah view pagi-pagi dekat situ. Dalam masa yang sama, aku jadi model juga untuk simpulan bahasa langkah seribu dan puteri lilin. Jadinya, aku dapat buat toga benda dalam tugasan kali ni iaitu pengarah, jurukamera dan juga model. Memang terbaik.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum semua. Aku nak cerita sikit mengenai kisah aku, Fatin dengan Qama pegi buat vlog makanan dekat Restoran Khadijah, Sri Serdan...